Język JavaScript nie jest włączony w przeglądarce, dlatego nie można otworzyć tego pliku. Włącz JavaScript i wczytaj ponownie.

Ankieta o nauczycielu
* Wskazuje wymagane pytanie
Szanowni Państwo, nauczanie to dla nas wyzwanie, więc chcąc doskonalić organizację i warsztat naszej pracy oraz proces kształcenia, zwracamy się do Was z prośbą o uzupełnienie poniższej listy. Zebrane dane na pewno staną się przyczynkiem do ewaluacji naszej pracy i podejmowanych działań dydaktycznych. Staną się nieocenionym źródłem informacji zwrotnych w zakresie postrzegania przez Państwa naszej szkoły, a także inspiracją do wprowadzania zmian.

Wy, oraz nasi uczniowie - stanowicie najlepszy zespół ewaluacyjny, dlatego ogromnie zależy nam na szczerych odpowiedziach z Państwa strony. Z naszej strony gwarantujemy, że ankiety są anonimowe, a prezentowane przez system dane zawierać będą jedynie zbiorcze wyniki. Jeszcze raz zachęcamy do podzielenia się z nami przemyśleniami dotyczącymi naszej pracy!
Określcie Państwo STOPIEŃ, w jakim zgadzacie się/nie zgadzacie się z poniższymi twierdzeniami, używając następującej skali:

1 - Całkowicie się nie zgadzam,
2 - Ogólnie się nie zgadzam,
3 - Częściowo się nie zgadzam,
4 - Częściowo się zgadzam,
5 - Ogólnie się zgadzam,
6 - Całkowicie się zgadzam
1. Nauczyciel ma siłę oddziaływania na uczenie się uczniów. *
2. Nauczyciel z zaangażowaniem dąży do rozwijania kompetencji, wiedzy i zainteresowań swoich uczniów. *
3. Nauczyciel okazuje szacunek wszystkim członkom szkolnej społeczności. *
4. Nauczyciel pokazuje entuzjazm i pasję podczas: nauczania, spotkań z rodzicami, imprez szkolnych, wycieczek. *
5. Nauczyciel dąży do profesjonalizacji pracy poprzez aktywną współpracę z rodzicami. *
6. W szkole działają wykorzystywane przez nauczyciela przemyślane metody:

a. monitorowania, archiwizowania i udostępniania w odpowiednim momencie opisów wcześniejszych, aktualnych i docelowych osiągnięć uczniów;
Odznacz
b. regularnego monitorowania czynionych przez uczniów postępów i wykorzystywania tych informacji do planowania i ewaluacji lekcji; *
7. Nauczyciel rozumie postawy i predyspozycje, z którymi uczniowieprzychodzą na lekcję i stara się je wzmacniać, by stanowiły pozytywny element uczenia się. *
8.Nauczyciel, planując zajęcia:

a. zapewnia odpowiednie wyzwania, które angażują uczniów i skłaniają ich do podjęcia wysiłku związanego z uczeniem się; *
b. buduje wiarę uczniów w możliwość osiągnięcia celów uczenia się; *
9. Atmosfera panująca w klasie jest według uczniów sprzyjająca: czują oni, że mogą bezpiecznie powiedzieć „nie wiem” lub „potrzebuję pomocy”, panuje ogólne zaufanie i uczniowie mają przekonanie, że nauczyciel słucha tego, co mówią, ponadto uczniowie wiedzą, iż celem lekcji jest uczenie się i robienie postępów. *
10. Nauczyciel stosuje zróżnicowane metody nauczania, aby uczenie się było skuteczne i rzeczywiście prowadziło do osiągania celów lekcji przez wszystkich uczniów. *
11. Nauczyciel zapewnia informację zwrotną dostosowaną do punktu, w jakim znajdują się uczniowie w swoim uczeniu się oraz zbiera dowody na to, że informacja ta została właściwie przyjęta. *
12. Nauczyciel przedstawia dowody na to, że wszyscy uczniowie czują się tak, jakby zostali zaproszeni do klasy, by efektywnie się uczyć. Zaproszenie to obejmuje: szacunek, zaufanie, optymizm i cel, jakim jest uczenie się. *
13. Nauczyciel prowadzi ocenianie uczniów w sposób sprawiedliwy, nikogo nie faworyzując. *
Jeśli macie Państwo własne uwagi to prosimy o dodanie komentarza
Twoja odpowiedź
Prześlij
Wyczyść formularz
Nigdy nie podawaj w Formularzach Google swoich haseł.
Ten formularz został utworzony w domenie No Bell Szkoła Montessori.

Czy ten formularz wygląda podejrzanie? Raport

 
 
 
Pomoc i opinie
  •  
     
     
    Skontaktuj się z właścicielem formularza
  •  
     
     
    Pomóż ulepszyć Formularze
  •  
     
     
    Raport